Avstängning

Nu blir det dax att stänga av här, ska lägga mig i sängen och kolla på Fråga Olle. Fick nyss ett sms från Elise där hon skrev att Viktor Åkerblom är med idag, han är ju söt, så det kan nog bli kul att se.

Det har varit en skön kväll.. Suttit här och pratat med lite folk, lyssnat på musik och sjungit lite. Har kollat på lite låtar tills på Lördag, det lutar åt Gavin DeGraw - Dancing Shoes, men jag hinner säkert att ångra mig tusen gånger om.
Gott folk, jag ska ta upp allt om Idol i bloggen i morgon. Känns som att jag behöver klargöra lite saker om det hela för er alla.. Men somsagt, det blir i morgon. Nu, Fråga Olle!

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Leia

Sov så gott =)

2009-04-22 @ 23:08:41
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Mobilen är nog bland världens bästa uppfinningar! Och gratis sms ;)

2009-04-23 @ 12:54:42
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0