Bildespecial tema : IDOL


Här var vi påväg till Hannen, på bussen!


Mickis, i väntan på tunnelbanan haha.


På bussen igen.


Sen var vi hos Hannen i några timmar. Runt 3 åkte vi in mot globen, och här hade vi precis kommit fram.


Såhär såg det ut när vi kom dit halv 4 på morgonen.. Några timmar senare var det proppat med folk!


Där la vi oss.. Det var kallt men inte olidligt haha vi hade det riktigt mysigt och roligt.


Jag och Mickis var ute och gick lite runt halv 5, då såg vi den där:)


Sådär såg det ut strax efter 6 på morgonen, kön hade blivit lite längre.


Runt 8 så kom Peter Jidhe och liva upp stämningen rejält!
Alla vart helt galna när dom såg honom haha.


Dom filmade massa inslag till programet.


Nils från förra årets Idol var här för att söka igen, haha. Minns ni honom? Den galna killen som juryn inte kunde låta bli att rösta vidare trots att han inte var det dom sökte haha.


Folk


Folk


Haha söt bild!


Robin kopian, Lukas.


Sen kom vi äntligen förbi kontrollen och vi fick våra nummerlappar plus lite papper som skulle fyllas i.
Mitt nummer 35143.


Inne i väntsalen, efter vi registrerat oss och sånt.


Annalisa och jag


Folk


Nervös och gjorde fula miner på VARJE kort, därför svarta rutor hela tiden. Sorry!


Uppe på läktaren när dom skulle spela in ett inslag.


I brist på annat att göra medans vi väntade haha.


Sen vart det våran tur och här skulle vi precis gå in. Shit där vände sig nästan magen utav nervösitet, därav min fina min kanske. Illa!


Vi hamnade i ett väntrum, där kom jag och Jessica i samma grupp, kändes bra. Och ja, sen var det dags haha!:)


Den här dagen skulle jag vilja återuppleva om och om igen.. Nästa år då jävlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0