Fredag

Sitter just nu hemma hos Mickis. Hon sätter fast fler kreatinvax slingor i mitt hår.. Det går fin fint. Fast hon nyss brände mitt öra hahaha. Usch, det måste vara bland det värsta som finns.. Gör så in i helvetes ont.

Började klockan halv 10 idag, fast kom lite sent. Hade engelska.. Jobbade inte direkt jätte mycket om vi säger så.
Sen var det lunch och jag åt yogurt och flingor.. UTAN socker.
 Det är fan grymt för att vara mig. Det smakar verkligen bajs utan något sött i.. Det är en sådan speciell smak så att tungan krullar sig typ. Fy.
Men jag har nu inte ätit socker eller något annat onyttigt på typ 4 dagar, bra gjort.
Okej.. När jag och Mickis hoppade av bussen hemma hos mig idag så gick vi in på konsum och köpte glass. Innan så tänkte jag bara att jag var värd det, så duktig som jag har varit liksom. Men jag blev cp sur på mig själv efteråt... Hade verkligen lust att spy. Fick ångest. Men spy, det skulle jag aldrig göra så tare cooool;)

Slutade vid 2 idag, fast jag gick tidigare och mötte Mickis vid bromma, Linn också kom jag på nu:) Så tog vi bussen hemåt. Linn hoppade av hos sig men jag och Mickis åkte till mig för att hämta min moppe vid konsum. Och ja, det var där den där dummadumma glassen kom in i bilden haha. Sen tog vi moppen hem till Mickis. Och ja, nu sitter vi här och fixar håret somsagt.

Ikväll blir det tjejmiddag hos Malin C, ska bli asnajs och trevligt:) Runt klockan sju ska vi dit, så vi ska väl börja fixa oss snart, eller ja om typ någon timme.



Finaste Mickis för snart 2 år sen.

Kommentarer
Postat av: malin

malin C ? :P jag vet en malin carlsson, kanske inte är samma? hon har flyttat härifrån, vet ej vart hon flyttade riktigt :P

2009-04-17 @ 19:27:45
URL: http://mmlars.blogg.se/
Postat av: ellie<3

Hejhej:)<3

Jag måste säga att jag gillar din blogg väldigt mkt:)<3

Men dt e bara en sak jag vill säga X) Om du tittar till min blogg kan man gå in på en kategori leave or love? snälla gå inpå den och hjälp mej att hissa elr dissa och du får också väldigt gärna gå in och kolla på kategorin har lite svar! på det sista inlägget kan du ställa vilken fråga du vill jag svarar ´på alla:)<3

Kram//Ellie<33

Ps:Jag har dåligt med prenumenanter:P

2009-04-18 @ 18:55:10
URL: http://mynewclothes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0