Gissa vad....

.... Som dök upp i min brevlåda idag?
Jo, Robins ipod kom fram idag:) Glad blev man iallfall, rejält kan jag lova.
Det första jag ser är att "paketet" som den låg i var upprivet. Någon såg väl att det stod "Avs: Robin Bengtsson" och blev väldigt nyfiken. Min första tanke var att ipoden nu säkert skulle vara snobb, men icke, den låg kvar. Jävla tur haha!
Det låg även en bild på Robin där i, som han hade skrivit lite på, vilket gjorde mig ännu mera glad haha.
Något annat som också vad lite roligt var att ipoden hade samma färg som min andra ipod, haha matchande.

Jag har faktiskt ännu inte lyssnat igenom låtarna, men jag ska göra det snart i lugn och ro och jag lovar att berätta vilka låtar han har lagt in och så. Jag är nyfiken, så jag ska nog skynda mig att skriva klart detta inlägg!









Kommentarer
Postat av: erika skyttä

naw, fan va fuskigt ;o

2009-04-21 @ 17:24:59
URL: http://erriikaa.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Sa ju att det var ipoden! =)

Söt text han hade skrivit btw, hur gulligt som helst! Lisa <3 Robin

2009-04-21 @ 23:20:44
URL: http://mikaelaedelryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0