Home again

Sådärjaaa, nu är jag hemma igen.

Vi gymmade bara i kanske 40 min. Tror att varken jag eller Ida var speciellt taggade på att gymma idag.. Vi fick inte så mycket gjort liksom haha. Kan ha varit för att det var andra där också, då blir det genast lite pinsamare att stå där och vara okunnig. Men det gick bra ändå tycker jag. Haha Ida ser så otroligt rolig ut när hon tar i och koncentrerar sig, jag typ vek mig av skratt hahahaha!

Om en halvtimme börjar Desperate Housewives, ska bli mysigt att bara lägga sig ner i soffan och ta det lugnt. Är jääävligt sugen på något sött, som man kan äta medan man tittar liksom. Så gorde jag alltid förut. Men nej, kan ta en banan eller något. Fan jag looovar er, jag lever typ på bananer hahaha! Äter det hela tiden. Men det är ju liksom rätt så gott, inte allt för, men det funkar och man blir mätt. Annars utöver bananer så äter jag allt i fruktväg, hela tiden. Men det är gott, jag har alltid varit en fruktätare.

Juste, får inte glömma att tacka Paula för den super fina designen. Lite mer proffsig än vad mina designer brukar vara haha;) Tack iallfall!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0