Mobil

Min kära mobil gick sönder för några dagar sen. Den vägrar att ta emot någon operatör, så jag kan varken skicka sms eller ringa. Känns lite små sorgligt, min lilla plutt liksom, mitt allt! Hahah okej jag överdriver, men min mobil är min lilla baby;) Så dom senaste dagar har jag fått använda mobilen här nedan för. Den första färgmobilen från Nokia som jag fick när jag var 12 bast! Alltså jag känner mig som tolv år igen också, allt på mobilen är bara så, så jävla efterblivet haha.
Men ja, den där kan jag ju inte gå runt med, så på fredag ska jag och pappa åka och kolla på en ny mobil åt mig. Den nyaste sony ericsson blir det, w715 för att vara exakt. Är lite små kär i den faktiskt haha!


Den här mobilen använder jag nu hahaha! Inte okej... Kolla skalet på baksidan. Hmm.



Min förra mobil. Älskade fina LG Shine!





Den här ska jag ha, fast med vinrött över knapparna, så som den här:




Kommentarer
Postat av: Randy

En snygg mobil är ett måste!

2009-04-22 @ 21:23:27
URL: http://randys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0