Natti natti

Precis när jag hade börjat att ge upp hoppet om en trevlig lördags kväll så smsar Victor och frågar vad jag gör. Jag berättade att jag hade skit tråkigt och vipppssss, typ 20 min senare satt jag i en bil tillsammans med Victor, Viktor och Robin som körde. Han fick tydligen körkort i förrgår, så grattis till det Robin.
Haha appropå körkort så måste jag fan börja övningsköra snart... Det är fan dags för det nu.
Men men... Vi åkte runt med bilen lite, lyssna på musik, eller ja vi försökte lyssna på musik. Victor och Viktor hade värsta allsången, så musiken hördes inte så mycket.
Men det var iallfall trevligt.. Vi gjorde ju liksom inte så mycket mer än att sitta i bilen, men det var gött ändå. Jag var trött på att sitta hemma, så lite omväxling skadade ju inte.
Tyckte bara lite synd om Robin som fick köra en lite längre bit än han trott, för att hämta mig haha.
Ja, jag vill flytta... Det är ingen hemlighet, det vet alla redan! Är trött på att bo här, men vadfan om några år så ska jag ändå flytta hemifrån. Fast det är iofs några år kvar liksom.

Anyway, nu ska jag typ joina sängen. Fast är inte allt för taggad..
För det första så är jag inte speciellt trött, vilket jag borde vara pågrund utav för några timmars sömn. För det andra så ska jag dela säng med min lilla kusin. Okej min säng är 1.80 så det är rätt chill.. Men jag hade faktiskt längtat efter att få gå och lägga mig, kolla på vilken kanal jag vill, äta lite godis och sånt. Inte för att jag tror hon stör, men ändå.

Godnatt från en måttligt irriterad och fundersam brud här ute på "landet".

Kommentarer
Postat av: MAAAARY

goood natt =)

2009-04-12 @ 00:38:13
URL: http://maryzaias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0