Not a lot right now makes sense to me

Fan vad tråkigt jag har just nu.. Ni kan int ens gissa er till hur mycket jag bara vill hem och sova.
Humöret är bättre idag, fast jag är tröttare än aldirg förr. Det är inte bra att gå upp kl 6 absolut inte.

Sitter just nu på multimedia lektionen.. Det gick framåt ett tag, en liten stund. Kanske sisådär några minuter, men nu råkade jag radera allt jag precis hade suttit och gjort. Jag ger upp. Nu vill jag hem! Eller iallfall ut här ifrån, det är vaaaarmt och jag hatar den här lektionen. TRE timmar, det är fan INTE okej. Men credd till mig för att jag ens gick hit, det är inte många gånger jag har varit på den här lektionen hahah. Går nog att räkna på en hand om vi säger så;)
Inte mitt fel att det är väldigt tråkigt.. Trodde från början att det skulle vara aningen intressant, men icke.

Nu ska jag sluta klaga, hörs när jag kommer hem:)



Lyssna på texten.. Kanske inte hörs allt för bra men hittade ingen bättre video, och eftersom Gavin är grym i den här videon så fick det bli den iallafall. Låten betyder mycket.


Kommentarer
Postat av: Erika | foto & så mycket mer

han är så jävla grym. en av dom absoluta favoriterna!

2009-04-29 @ 19:57:11
URL: http://enerikaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0