Ny vecka

Jag trodde att den här dagen skulle bli olidlig, för när jag åkte i väg i morse så hade jag ett jävla humör. Var trött på allt och alla.
Men tack vare en rejäl sovmorgon och lite mellanmål så överlevde jag dagen.. Kan nog även tacka fina vänner och ett fint väder, sånt gör mig alltid glad.

Började 20 över 12 fast kom något sent haha. Vi kollade på film på svenskan och på engelskan så hade vissa bokredovisning, men jag läste. Sen hann jag och Jess med en snabb mellis, as gott faktiskt. Efter det vare dags för en lektion med Naser.. Tackar gudarna för att vi hann med att äta mellis, annars hade jag aldrig orkat med Naser på en måndags eftermiddag. Men lektionen gick fin fint, vi satt uppe i datasalen hela tiden, så det var chill med andra ord.

Skoldagen slutade bra och jag vart även ännu mera gladis när jag kom hem.. Berättar senare:)

Puss

Kommentarer
Postat av: izabelle

nu blir jag nyfiken :D:D

2009-04-20 @ 20:49:47
Postat av: Mikaela

Har ipoden kommit? :D

Älskar dig <3

2009-04-20 @ 20:52:53
URL: http://mikaelaedelryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0