Saturday night

Gud vad jag har tråkigt.. Verkligen väldigt tråkigt.
Vill hitta på något, trött på att vara hemma nu när det bara är några dagar kvar på lovet. Plus att lill kusinen är lite små jobbig, men dock ganska söt!

Malin smsade mig och frågade om jag ville hänga med till Stenh badet och grilla lite.. Men jag tror faktiskt att jag står över det, känns som att det är väldigt kallt ute ikväll. Jag är mer taggad på en innekväll med film och godis typ.
Men ah.. Just nu så är planerna för kvällen helt oklara tråkigt nog. Bad i och för sig Ida att smsa mig när hon har fixat klart i sitt rum och monterat upp sin nya garderob, men jag tror inte att hon kommer göra det haha:P Får väl se.
I värsta fall så får jag väl stanna hemma och kolla på Robinson med familjen och våra gäster. Fast fan, det har väl redan börjat?
Aja alla sitter fortfarande utomhus och "myser" som mamma säger. Men det är fan kallt och myggigt ute.
Jag sitter här i datarummet och ärligt, det KRYLLAR utav myggor. Kan just nu bara genom att kolla på dataskärmen skymta 3 myggor, hör även två st som surrar vid mitt högra öra. Irriterande, väldigt.
För bara någon minut sen så satt jag och klappa med händerna som en jävla idiot, i hopp om att slå ihjäl någon myggfan. Måste ha sätt jävligt roligt ut iallfall.. Om någon tex går förbi fönstret och här sitter jag och klappar händerna hehe.

Aja hoppas att ni alla andra har en trevlig kväll. Pusshej!

Kommentarer
Postat av: nadya

fin blogg :)

2009-04-11 @ 22:27:28
URL: http://nadyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0