Träning

Idag så var det en rätt tidig dag. Trött var man ifallafall.. Somvanligt hehe!

Skoldagen bjöd på matte, svenska, en jävligt god lunch, mentorstid och engelska. Runt två slutade vi, så jag har alltså varit hemma ett tag.
Har ätit en mindre god sallad till middag idag.. Men jag är iallfall duktig och äter nyttigt nu. Tex idag när jag och Elise satte oss på donken för att vänta på bussen så tog jag fram ett äpple och en banan, där hade jag min egna lilla frukstund haha. Hade det varit för någon vecka sen så hade jag helt klart köpt något.
Jag har inte ätit på donken på typ hur länge som helst känns det som haha, det är olikt mig. Men fan jag är duktig!

Nu är det träning med Ida som gäller, kommer hem om kanske 2 timmar, får se:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0