You boys think you can just flirt

Den här dagen, what a day. Det har i stortsätt inte hänt något mer ovanligt än någon annan skoldag, men tänka sig hur jag har mått.

Det började med att jag vaknade och kände verkligen att det här inte skulle bli min dag, hade gjort i stortsätt vad som helst för att få trycka av alarmet på mobilen och somna om.
Men duktig som jag är så klev jag upp, fixade mig, åt frukost och åkte till bussen. Då började det spöregna så jag vart ju lagom blöt. Kändes ju sådär lagom kul att jag hade lagt ner tid på att plata håret just idag dessutom..
När jag kommer till busshållsplatsen så står det ett gäng med dagisbarn där, kanske sisådär 20 st om inte mer. Lite halv livad bussresa till Stenh där dom hoppade av.. Hallelujah tänkte jag men det varade inte länge, varför behöver jag inte gå in på.
Kommer till skolan jävligt mycket försent, missade matten, hade prov.. Synd. Efter matten så hade vi även svenska prov, vilket lilla jag hade glömt bort... Åter igen synd. Fan provet var inte ens svårt.. Hade jag läst igenom instuderningsfrågorna en gång så hade jag kunnat det mesta.
Efter provet så hade vi håltimme i typ en evighet kändes det som. Halva klassen satt ute, det var skönt i solen. Det ända som förstörde det lite var att en viss Joakim hade PMS humör idag haha. Han lär lacka om han ser detta, men jaja, inte VG! :)
Sen var det mentorstid och engelska kvar, båda dom två lektionerna gick snabbt som fasiken. Sen tog jag och Elise sällskap hem. Hann även med en varsin glass i bromma, det fick mitt humör att gå uppåt lite haha.

Idag är det egentligen en sådan här dag som jag bara borde låta bli att blogga på. För om jag väl bloggar så blir det ändå bara inlägg om hur jävla gärna jag vill bli kär eller om hur olycklig jag är, när jag egentligen inte ens är olycklig. Man bara kastar ur sig saker som låter så fel när man är nere.
Borde egentligen lägga mig i sängen och lyssna på musik... Gråta lite.... Skära mig i armarna och deppa. Minus skära mig i armarna kanske hahah.

Can't you just get over it?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej skolkamrat!

2009-04-28 @ 20:28:28
Postat av: Mikaela

Du är verkligen inte tjock någonstans människa! och du är CP snygg! :D

Ring mig imorgon eller så ringer jag dig, vi måste planera valborg! :)

<3<3<3<3<3<3

2009-04-28 @ 22:39:16
URL: http://mikaelaedelryd.blogg.se/
Postat av: carro

hur ska du fira din valborg?:)

gå in på min blogg och kommentera ditt svar :)



http://hhejcaroline.blogg.se/

http://hhejcaroline.blogg.se/

http://hhejcaroline.blogg.se/

2009-04-29 @ 16:05:34
URL: http://hhejcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0