Avsluta meningen



Jag har insett att min senaste kyss: Var med världens bästa person på fyllan. Mikaela!
Jag lyssnar på:
James Morrison - You make it real. På repeat hela kvällen
Jag pratar: När jag känner för det
Jag tycker om: Musik
Jag avskyr när folk: Säger saker som dom inte menar
Mina närmaste vänner är: Riktigt jävla dyrbara
Min första vän hette: Josefine Lövhammar Bystedt
Kärlek är: Något man ska förtjäna, för det är jävligt dyrbart det med
När jag borstar tänderna: Så tycker jag att det kittlas i hela munnen
När jag lagar mat: Så blir mamma förvånad
Jag tänder på: Manliga händer, ögon och ärlighet
Det sexigaste yrket är: Musiker. Gitarrspelande killar = kåtslag
Jag är rädd för: Ballonger
Den värsta känslan är:
Svartsjuka och svek
Den bästa känslan är: Lycka(?)
Jag är bäst på: Att skratta
Jag är sämst på: Att vara sur på någon en längre tid
Om jag var ett djur skulle jag vara: Katt
Om jag vore en bil skulle jag vara:
En bil som låter som Himer när han försöker härma det ljudet. (Mest för att vara snäll... För ingen bil låter så egentligen hahaha)
Jag kommer alltid att vara:
Lisa Anna Tomasdotter Nilsson Wallin
Det finaste som finns är:
Robin Bengtsson hahahöhöhehehe....
I sommar: Har någon tryckt på snabbspolning
Sist jag grät var: Typ nyss åt någon låt. Gråter jämt!
Jag kan: Väldigt många låtar
Jag kan inte: Vrida på tungan
När jag vill tänka går jag: Och lägger mig i sängen och lyssnar på musik
När jag bakar så bakar jag: Kladdkaka
Min mobiltelefon är: Mitt liv
När jag vaknar på morgonen: Så ser jag nyvaken ut?
Innan jag går och lägger mig: Så kollar jag på tv, pratar i telefon eller smsar
Just nu tänker jag på att: Den här kvällen har varit rätt dålig
Bebisar är: Så otroligt gosiga
Idag har jag: Blivit lite mera frisk (WOHO!!!!)
Ikväll ska jag: Göra absolut ingenting
I morgon kommer jag: Att äntligen få träffa Mickis igen
Jag vill verkligen: Att livet vore snäppet enklare just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0