Bio och Sommarkrysset

I Fredags var jag ju på bio med pappsen, vi såg som sagt "sommaren med Göran". En as bra film, verkligen. Skit rolig och värd att se. För er som har en typisk svenne humor typ haha.
Efter bion så skjussade pappa hem mig till Jessica.
Vi gjorde inte så mycket, gick ut och mötte Jocke, satt och pratade med honom ett tag. Sen gick vi hem igen, åt nacho schips och kollade på filmen "World trade center". Strax efter det så gick vi och la oss...

Upp tidigt på Lördag morgonen.. Eller ja, klockan stod på 7 men Jessica råkade nog att stänga av den i sömnen för vi vaknade runt 9, då våran buss skulle ha gått. Men vi skyndade oss och duktiga som vi är så kom vi bara 10 minuter försent till Centralen där vi skulle möta Sophie. Efter det så bar det av mot Gröna Lund. Vi kom dit strax innan insläppet och satt sedan där från kl elva på morgonen till cirka kl tio på kvällen. Det var helt sjukt varmt och jag har lyckats att få världens fulaste bränna både framme vid brösten och över ryggen. Illa!

Runt kl två så bröjade artisterna att repa och ja, Darin var först ut. Han gjorde ett medley på några utav Michael Jacksons låtar. Bland det bästa jag har sätt i mitt liv!!
Vilken känsla, inlevelse, röst, dans, ALLT. Vilken jävla talang!!! Vi alla var helt mållösa efter hans första rep. Det var gåshud på hög nivå. Man hade förväntat sig något bra, något jävligt bra, men det där? Nä! Och tänk då också på att på repen så är varken ljudet, koreografi eller något helt fulländat. Men det vi fick se, det han gjorde det var så fulländat som det bara kan bli. Är sjukt glad att vi också fick chansen att se hans medley så många gånger, under rep, genrep och sedan under liveshowen. As bra. Grymt. Bäst! Jag längtar tills jag kan lägga upp ett bra klipp utav hans framträdande här på bloggen.
Kvällen var verkligen lyckad.

Skulle ju ha åkt till Martins avskedsfest efteråt.. Men kl var ca tolv när jag skulle ha kommit dit och Ida plus dom andra drog ju så då åkte jag hem. Lite synd, hade velat vara med sen kvällens start, men men :)



Ni får fler bilder från kvällen i ett annat inlägg snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0