Här ligger jag. Har knappt sovit n

0-5b2e1af871f2d559ea89d2d4204be8e6.png

Kolla varifrån!

Här ligger jag. Har knappt sovit någonting i natt.. Max en timme. Jag har frusit mer än aldrig någonsin förr. Har nog haft väldigt hög feber i natt, från och till. Nyss när jag var uppe för att dricka vatten så tog jag tempen och hade 39.6. Vart chockad, trodde att jag hade lägre för jag mådde dåligt men frös inte lika mycket. Så ja, då undrar man ju hur hög feber jag hade när jag mådde som sämst i natt, och frös som om jag låg ute i snön på Antarktis. Illa. Det börjar bli väldigt ljust ute, vilket gör det svårare att somna. Men borde nog kunna göra det snart ändå, tog nyss en ipren och hoppas på att allt lugnar ner sig lite. Men får väl se. Puss på er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0