I'm holding loose, but ain't letting go

Idag har det varit en riktigt slapp dag, ända från start. Vaknade sent eftersom jag på något konstigt vänster inte kunde sova i går, hur mycket jag än försökte. Somnade runt fem om inte senare.
Så ja den här natten blir väl förmodligen likadan eftersom jag som sagt vaknade sent. Jag måste, bara måste börja vända på dygnet snart. Om exakt en vecka, så börjar skolan för min del. Det känns sådär, är så grymt otaggad så att det finns inte ens ord för det. Det här lovet har gått för fort, har nog aldrig upplevt att ett sommarlov bara har runnit iväg så här förut. Förra sommaren, ingenting kommer att kunna mäta sig med den. Den gick lagom fort och jag hade roligt varje jävla skund utav dom där veckorna. Den här sommaren, minns knappt vad jag har gjort. Känns som att någon har tryckt på snabbspolning och ja vipps så är man här, en vecka innan skiten börjar igen. Läxor, tidiga mornar. Snart är det dessutom höst, vinter you name it. Har aldrig varit ett fan av dom årstiderna, jag är sommarbarn från topp till tå. Men på ett sätt kan jag längta lite... Förra hösten var den bästa i mitt liv, likaså vintern. Får se hur den här blir. År 2008 var i genomsnitt jääääävligt bra....
Men men, jag antar att jag får sluta upp med att jämföra saker sådär.. Då kommer ingenting duga.
Tänker istället som så att..... Jag lever, fyfan vad härligt!!!! Haha;)

Nu ska jag utnyttja mitt liv på bästa tänkbara sätt och lägga mig i sängen för att kolla på film, då trivs jag. Då mår jag bra.. Haha. Sen ska jag nog försöka att sova, med lite härlig musik i öronen så kanske det går. Har laddat ner flera hundra låtar idag. Eller inte laddat ner, utan jag har tagit låtar från youtube och gjort om dom till Mp3 filer istället. Så nu har jag ALLA mina favorit klipp från youtube på mobilen/Ipoden! Bara som ljud dåra, men det funkar.
Får tacka Himer för att han är så smart och vet så mycket och har förklarat för Mickis hur man gör, som i sin tur förklarade för mig. Great!

Nej juste, filmen var det ja. Det blir 17 Again med ingen mindre än världens snyggaste Zack Efron. Bara måste gillas!

Pussiluss


Kommentarer
Postat av: Erika

hur gör man dom till mp3 filer?

2009-08-18 @ 10:10:11
URL: http://enerikaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0