Nostalgi.

Ska nog joina sängen snart... Även fast jag nästan nyss kom där i från haha. Kollat på film you know.. Mitt liv nu för tiden. Love it. Eller inte. Så tröttsamt. Vill bli frisk, vill träffa folk, umgås. Men tyvär så känner jag mig inte det minsta bättre. Eller okej, kanske pyttepytte lite. Febern är nog inte lika hög längre. Dock så har min hals sagt i från på skarpen och strejkar mer än aldrig förr. Om jag ska vara helt ärlig så har jag nog aldrig i mitt liv haft såhär ont i halsen. Kan inte äta, för att det gör för ont att svälja. Speciellt nu på kvällen och sen på morgonen. Har inte ätit någon middag idag, gick helt enkelt inte.
Nu gnäller jag bara märker jag, men fan det är okej. Iallafall nu, synd om er som behöver läsa sånt här dösnack, men ännu mera synd om mig som typ dör snart. Inte riktigt, men ibland önskar jag det. Jag skulle kunna dö för några dagar och sen återuppstå och vara frisk som fan. Skit bra idé, så gör vi. Hehe... Ännu mera dösnack.

Snackar med Hugo och har gjort det lite under kvällens gång.. Samtidigt kollade jag igenom lite bilder från förra sommaren. Den perfekta sommaren. Hittade några bilder på Hugo och mig. Old pic's, måste vara något av det roligaste. Är glad att jag är en fotonörd och fotar typ allt som kommer i min väg. Jag var riktigt duktig på det förra sommaren, vilket jag också är glad över. Dessvärre så är min kamera jävligt sönder just nu, så tar knappt några bilder förutom med mobilen, och kvalitén är ju inte något att jubla för.


Jag och Hugo i Augusti förra året. Snart ett år sen! Då sågs vi oftare..

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Saknar den sommaren!

2009-08-21 @ 02:06:37
URL: http://mikaelaedelryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0