Off to school och outfit

Idag har jag en ända lektion. Börjar kl tre och slutar strax efter fyra... Känns sådär halvt meningslöst att ens åka iväg, men men why not. har inget bättre för mig och skolan är skolan:)

Fick iallafall sova ut till 11 idag, hade kunnat gå upp senare men kände inte alls för det. Så jag har ätit lunch, suttit lite vid datan, pratat lite i telefon och ja snart går min buss. Eller ja, den går kvart i två haha.
När jag slutar så ska jag möta upp Mickis och så tar vi sällskap hem, alltid lika trevligt. Snart är det fan helg alltså, sjukt härligt det med. Har inga speciella planer förutom att på lördag så är det kräftskiva här hemma som gäller... Lite vänner till familjen tittar över. Ska bli trevligt, men framförallt gott. Jag älskar kräftor. Är ju kräfta själv så det kanske har någe med saken att göra, vem vet;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0