Tonight you will rest in my mind.

Ikväll har jag nog varit mer sentimental (okej, jag vet inte vad det ordet betyder, men har fastnat på det) än aldrig förr. Det jag alltså menar är att jag har nog aldrig varit mer ångestfylld med minnen som i kväll. Eller det var längsedan iallafall.

Jag har suttit och kollat igenom massa gamla bilder, videoklipp och sånt från förra sommaren och vintern. Det är så sjukt mycket minnen, och det finns inte ord för hur mycket vissa saker betyder för mig.
Genom att kolla på alla bilder så återupplever jag allt i mitt huvud. Stunder jag har skrattat, gråtit, mått bättre än aldrig förr, mått dåligt... Jag kan bara komma och tänka på en sak och det är att det faktiskt är en person som har funnits vid min sida genom allt det här. Den personen är guld värd, det vet hon.

Mitt liv är helt upp och ner vänt just nu, så mycket står på spel. Blandannat min framtid, det gör ont i mig att tänka på det så lika bra att sluta och ta det som det kommer.

Nu ska jag lägga mig i sängen och sätta på en film, vilken som helst. Allt för att slippa alla tankar..
Sov gott Sverige (och Emelie som är i USA). Det är en dag i morgon också, puss på det.


Let us die young or let us live forever. We don't have the power, but we never say never, life is a short trip.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0