Trött, besviken och GLAD!

Rubriken förklarar nog ganska bra hur jag känner mig nu haha.

I går så var jag, Mickis, Johanna, Anton och två kompisar till Himer hemma hos Himer och firade honom lite för han fyllde år!!:) Det var jätte trevligt, god mat och sånt. Runt åtta så åkte vi in mot stan för jag och Mickis fick våran vilja igeonom. Vi ville in och se Kat DeLuna. Väl i Kungsträdsgården var det sjukt mycket folk, men vi hittade Elise och Jessica som även dom skulle se Kat.
Sen gick det några timmar, vi gick runt, hälsade på folk man kände igen och kollade på artisterna som skulle uppträda innan Kat. Tillslut tröttnade vi på att vänta, plus att min sista buss gick så vi skyndade oss där i från för att hinna med bussen men insåg vid Centralen att vi ändå skulle missa den. Mickis och dom åkte vidare till Brommaplan för att ta nästa buss men jag åkte hem till Jessica för att sova där.

Här kommer "besviken" med.... Väl hemma hos Jessica så skriver Idis på msn att Darin hade dykt upp under Kat's show och kört Breathing your love med henne. Så klart! Helt glasklart att han skulle dyka upp...  Om amn tänker efter riktigt noga så förstod man det. Men vi drog.. Utan att tänka en extra gång. Så ja, där missade jag något som jag hade kunnat döda för att se.
Dom två uppträda med den låten på SAMMA scen, det är typ once in a life time. Plus att det är en utav mina absoluta favorit låtar genom tiderna, så det kunde inte ha blivit något annat än GRYMT. Är sjukt besviken att vi inte stannade och tänkte till... Men men, sånt är livet.

Runt kl två på natten så drog jag och Jess ut för att möta Jocke och Fredrik. Vi skulle från början bara med ut på en cigg men stannade och snacka och drog sedan hem till Jocke där vi åt och jag somnade tvärs över jocke i soffan typ haha. Så ja där låg jag och sov i några timmar, osocial haha. Runt 7 i morse så gick vi hem jag och Jessica, somnade igen. Är lite trött fortfarande, men jag överlever haha.

Dessutom är allt med skolan nu löst, därav är jag glad som aldrig förr. Så sjukt skönt! Livet leker. Nu ska jag ta vara på dom sista dagarna utav detta lov (som har gått FÖÖÖÖÖR fort).


Något jag hade kunnat göra vad som helst för att se.
Dummadummadumma fan i helvete att vi gick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0