Weeii.

Sådära, då var det fixat. Internet-snubben fixade internet på laptopen, och det funkar dessutom i mitt rum. Plus att vi fick ett riktigt bra virusskydd. Inte direkt gratis... Över 2.500 men men haha. Det var behövligt.

Så ja, nu sitter jag på laptopen och skriver. Var ju ett tag sen internet funkade på den här datan. Lite små kul, hade ett riktigt illa msn namn när jag loggade in. Michel's namn typ överallt med massa hjärtan. Kul då blev man påmind om våran lilla tid tillsammans också, inget illa det i och för sig. Lite kul faktiskt.

Ska snart gå och lägga mig i sängen, kanske med datan den här gångem, woho. Nej men får se... Är jätte trött. Fast i morgon kan jag sova i stort sätt hur länge jag vill nästan. jag börjar kl tre. Känns rätt ovärt, men men:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0