Who doesn't long for someone to hold?

Sjuk tjej nr 1. Helt klart!
Feber och allt som hör till... SÅ JÄVLA HÄRLIGT. Det var verkligen min största önskan, att bli sjuk dom sista dagarna på lovet. Finns det något mer underbart? MMMM LOVE IT!!!!!
Eller inte. Jag dör. Orkar inte. Vill inte.

Ska lägga mig i sängen nu. Ja, jag så gott som bor i min säng. Speciellt nu.
Ska sätta på någon film som jag nyss laddade ner.. Fired up tror jag att den hette. Är väl nån B film som handlar om ungdomar på highschool. Men det duger!
Såg ju 17 Again igår.. Bra film, rätt förutsägbar men ändå bra. Jag menar, Zac Efron. Han utseende. Är det lagligt att se så perfekt ut? Det måste ju vara ett under.. Inte en jävla del utav hans kropp/ansikte är fult. Har han ens några fel? Han måste vara en utav få, väldigt få som lyckas se så bra ut. Ibland önskar man ju att han kunde dumpa sin "hej-det-läcker-ut-naken-bilder-på-mig-på-internet-en-gång-i-månaden-ouuups-hihi!!!" brud och komma till Sverige haha.
Jaja nog om det... Nu ska jag se film och tycka synd om mig själv. För lite synd är det ju.... Om mig alltså!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0