Can't Stop This Thing We've Started

Fredag
Julavslutning i skolan. Skönt som fan för jag fick träffa mina efterlängtade vänner igen. Mycket skratt blev det. När det var slut så drog jag, Elise och Jessica till Vällingehus och käkade blandannat sushi och kinabuffe. Dock inte sådär överdrivet gott. Har ätit godare utav båda maträtterna om vi säger så.
På kvällen så åkte jag och Mallan hem till Ida och åt en god middag, käka godis och skratta som in i helvöööö. Åkte hem vid midnatt ca, för Ida skulle upp väldans tidigt. Nu är hon i Spanien och gottar sig. Nejdå, jag är inte avis......

Lördag
Sov hela dagen och sen bio med John på kvällen. Åkte sen hem och sov hos Malin, vi låg och snacka hela natten lång.

Söndag
Blev väckta av att Kim ringde på Mallans mobil för dom skulle in och julhandla. Vi drog oss upp och jag åkte hem typ en halvtimme senare och låg sedan och slappade resten utav dagen.
Till middag köpte familjen hem pizza och kollade sedan på "Vi hade i alla fall tur med vädret 2" tillsammans. Rätt så värdelös film faktiskt. Det sägs att 1:an är bättre.. Men så är det väl alltid nästan.

Kände mig bara skyldig till att förklara vad jag har pysslat med dom senaste dagarna, för det har jag varit dålig på.
Lov nu i alla fall. Hur skönt????? JÄVLIGT SKÖNT.



P.s Jag bloggar även på Unwrittenthings.blogg.se (hur töntigt namn? JÄVLIGT TÖNTIGT!! Men vad gör man..).
Jag har dock lösenord på den bloggen, för den är något privatare än denna. Men fråga om namn och lösen om ni nu känner för att läsa.


Kommentarer
Postat av: Emilia

I feel for reading that blog. Min engelska suger var bara tvungen, men ja känner för't:D <33

2009-12-21 @ 18:57:53
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: P e t r o n e l l a. Ö

Jag skulle vilja läsa den: D

2009-12-21 @ 20:00:46
URL: http://boostaditteget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0