Fredagsmys

Ska bara vara hemma i kväll. Skönt! Visst det hade inte varit helt fel med lite party, men eftersom jag inte är på plats i globen i kväll (sadface) så får jag stanna hemma och se finalen på tv i stället. För den måste ses!
Vem tror ni vinner? Jag både tror, hoppas och vill att Erik ska vinna. Blir det inte så att han vinner så är det lite skandal faktiskt. Calle är bra... Eller Calle är faktiskt grym. Men.. Meeeeeeen Eriks talang har inga gränser. Ingen är mer värd att vinna än honom. That's it!

Förövrigt så har jag bara varit på dagis idag, en rätt jobbig dag, för jag är förjävla trött. Men jag älskar dom här barnen, jag är så fast vid dem. Kommer göra ont i hjärtat att sluta nästa torsdag....
Men men, när jag kom hem så hade vi fått gäster så vi har ätit gott och sedan har jag spelat Buzz hela kvällen lång med Micke och bror min. Skit kul faktiskt! Lyckades vinna en gång i alla fall.
Och ja, just nu sitter vi och äter massa gött och kollar på en dokumentär om blomplantering, vad annars ska man kolla på vid den här tiden på kvällen??? Hehehehahahhihih, jag är rolig.

Jag hejjar på dig!

 

(p.s Jag började skriva det här inlägget i första pausen av Idol.... Men ja, satan i gatan var bra dom är. Båda två. Det här blir nog jävligt jämt. Nu har Erik kvar en låt att sjunga, vinnarlåten..)


Kommentarer
Postat av: Emilia

Ni är typ megasöta! Wiie och yes, Erik Grönwall Idol 2009! :D Så galet förtjänt av det verkligen.

2009-12-12 @ 11:47:53
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0