Good News For People Who Love Bad News

Jag har en jävla vagel i ögat. Inte en sån där som Mickis hade i sommras (och tur är väl det.. hahaha). Den jag har är liten, typ pytte. Pappa kunde inte ens se den när han kollade nyss. Men det känns som att jag har en stor jävla sten under ögonlocket. Ett berg. Det gör ju för fan ont. Den kunde inte ha hittat en lägligare dag att ploppa upp på. Absolut inte....

Jag fastnade framför youtube i går och stängde av datorn väldigt mycket senare än tänkt. Sen låg jag och läste i någon bok som Ida tvinga med mig hem för nån vecka sen. Den var bra, och typ skrämmande. Handlade om helt sjuka saker. Och jag somnade i alla fall runt fyra i morse.. Fast jag klarade av att gå upp i morse ändå. Men jag har varit på ett jävla humör i dag..
Jag känner mig helt tom inombords, sitter och stirrar ut i luften som en annan störd människa liksom. Trött kallas det haha.
Jag har dessutom ont i magen. Mamma bakade pepparkakor och jag... åt degen. Rätt åt mig att jag har ont i magen kan ju dårå tyckas. Men degen är ju faktiskt godast.

Sen åkte pappa på julbord och mamma åkte och jobbade... Då blev jag själv. Det kändes tomt och jag hade tråkigt, så då läste jag lite till ur den där boken som jag lånade utav Ida. Det blev inte bättre. Hur fan kan man bli rädd utav en bok? Bokfan.

P.s

Sök på "More than Robin" på Facebook och bli medlemmar i gruppen.

 


Kommentarer
Postat av: ida

vilken bok? :D

2009-12-07 @ 23:04:56
Postat av: Lisa

sv: haha den där "bryta om" eller vad den nu heter... skit läskig:P hennes mamma är psyyyyyyyko

2009-12-08 @ 15:37:58
URL: http://llisasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0