Januari.

Nyår började hemma hos Linda, fortsatte sedan på kullen med galet folk och avslutades slutligen hemma hos Amer för min del, medans jag väntade på Jossan som kom med bussen kl 5 på morgonen, då åkte vi hem mig och sov. Eller ja, vi försökte väl att sova åtminstonde medans föräldrarna festade på som aldrig förr haha.

 

Januari 09 påbörjades på samma sätt som hösten och vintern 08 avslutades. Med denna snygging!

 

Och så fortsatte det.....

 

Jag och Mickis umgicks som vanligt hela tiden. Här på en utav några fester hemma hos Alex!

 

Slappa i soffan i skolan, jag gillart!

 

Jag och Mickis såg Chris Brown live på hovet. Absolut ett av dom bästa minnerna från 09. Helt otroligt!

 

Någon lyckades göra mig sådär töntigt lycklig den 24/1 09.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0