Meet Me Halfway

Jävlar vad livet sviker just nu. Man mår inte direkt på topp, långt i från. Därför undviker jag bloggen, för deppinlägg är bara... Deppiga! Rätt logiskt hah.

Sista veckan på dagis nu, både skönt och inte. Kommer som sagt sakna dom små som en galning, man har verkligen lärt känna dom nu.
Men samtidigt så ska det bli sådär obeskrivligt skönt med jullov!!! Även fast Ida den suckern åker utomlands exakt hela jullovet. Jag och Mallan får hålla i hop har vi just kommit fram till. Hon har redan givit mig en rätt härlig inbjudan till en fest som kommer bli riktigt fun!
Sen efter lovet så början skolan igen och om jag ska vara sådär äckligt ärlig så längtar jag lite, det ska bli sååååå skönt att komma in i rutiner igen och framförallt att få träffa klassen igen. Speciellt Jessica, Elise och Jocke.

Jaja, har en del att se fram emot liksom. Helgen som kommer nu kan nog bli väldigt lyckad om allt blir som det är tänkt, sen nästa vecka får jag ett härligt paket från h&m förhoppningsvis, om dom kan sköta det den här gången så att det inte kommer om typ två månader. Då jävlar!
Sen så är det ju även julafton nästa vecka. Vet ni hur jävla overkligt det känns för mig? Shit känns som att det var typ bara nån månad sen vi var hos min farbror och fira jul med hela underbara släkten. Men det är snart ett år sen.. Sjukt hur fort tiden går. Snart hinner man väl inte mer än att blinka och så ligger man där på dödsbädden och tar farväl av nära och kära och sedan andas in sina sista andetag. Shit vad dramatiskt, men ni fattar grejen.
Men men, det jag skulle komma fram till, är att jag har en del att se fram emot. Ändå kan jag inte glädjas åt dom tankarna.

Det är så jävla tomt. Jag saknar dig så att det gör ont. Lilla älsklingen...... Återigen, vart är du?

Två snygga vänner, Idis och Mallan. Fotot är taget i början utav en väääääääääldigt spårad kväll.

Vänta, spårad men fan så rolig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0