alla hjärtans dag

Hej på er, på själva kärlekens dag liksom.

Haha har nog bara dåliga minnen från den här dagen dom tidigare åren.
Eller nej nu ljög jag lite.. Dagen med Simon för 2 år sen var jätte mysig, men så är det väl när man han pojkvän. Då blir den här dagen rätt perfekt i guess.

Förra året så vart allt CP.. Slutade med att jag träffade Jossan, och vi hade det mys. Dom tidigare åren minns jag typ inte änns.. Haha.

Och i år.. Jag har inte haft något direkt planerat, eftersom jag inte har pojkvän. Förstod att jag skulle tillbringa dagen med vänner liksom, vilket inte är helt fel det heller. För den här dagen innebär ju att man ska fira all sorts kärlek, även kärleken till sina vänner.

Jag, Mickis och Linn vaknade typ vid 9, asknas. Sen åkte Linn hem .
Så jag och Mickis har bara legat och segat hela dagen, varit tjocka och tryckt i oss jordnötsringar, som jag btw inte ens tycker om.

Vet fan inte vad som händer ikväll. Skulle på fest men allt sket sig totalt...
Snackade lite med Philip och var påväg att dra dit, men så blev det inte heller, skulle ha kommit dit så sent. Så nästa helg kanske, får se.
Och nu har Linn missat bussen som hon skulle ta hit (till Mickis), så hon typ GÅR.. Och det är typ långt.
Just nu duschar Mickis, sen är det min tur. Vi gör oss iprdning för en kväll som inte ens kommer fungera för fem öre. Alltså ooooorkar inte haha. Kommer sluta med att vi sitter här hemma, med dricka, men inget att hitte på.

Sånt är livet.

Ha en bra alla hjärtans dag iallfall.. Det ska jag ha. Är ju trotsallt med min bästavän:)


Kommentarer
Postat av: frida

gud va fiin desgin du har! :)

kika gärna in min blogg!

http://fdmb.blogg.se/

2009-02-15 @ 18:48:46
URL: http://fdmb.blogg.se/
Postat av: Mikaela

sötunge! du är bäst <3

2009-02-15 @ 19:22:21
URL: http://mikaelaedelryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0