Cyber Town

Ida och jag gick upp någongång runt halv elva idag, eller iallfall jag, Ida var seg så vi höll på att missa bussen. Vi tog halv ett bussen mot stan, som även Mari och Malin hoppade på. Bestämde oss för att äta på donken i bromma, och där träffade vi även Tessan och Pilla :) Efter ett tag så kom Rebecka också. Vi åt, och planerna var att vi skulle åka och köra lite cyber town, vi lyckades även få med oss Tessan och Pilla!
När vi kom dit så anmälde vi oss och fick sedan vänta i typ en halvtimme, men sen var det våran tur. Haha stört kul! Jag är ingen stjärna på det där direkt, men det är iallfall roligt. Jag, Tessan och Rebecka hamnade i samma lag och fick efter oss några jävla 13åringar som sköt på oss 24/7 och följde efter oss hela tiden, så jävla störande. Dom förstörde verkligen haha. Damp fick vi iallfall.. Men dom var inte liiiite kaxiga haha.

Efter 20 min så vare slut.. Då drog vi alla in mot stan, förutom Tessan och Pilla som åkte hem. Vi gick runt i affärer, jag handlade ett par jeans på gina tricot & hårdiadem från hm. Tillsamans med Rebecka så tog jag 336 bussen från bromma runt 5 i 6, as najs med byte i svanhagen till 338, direkt buss raka vägen hem liksom :) Pappa och mamma kom och hämtade mig vid konsum, där jag även hämtade ut mitt paket med extensions, AS NAJS. I morgon blir dom insatta i håret, kanske lite ikväll. Förövrligt så vet jag inte vad jag ska hitta på ikväll, ville på filmkväll med gänget som jag har umgåtts med idag, men nu verkar det inte som om jag får åka. Får se om jag kan lyckas tjata hit allihoppa eller kanske tjata på mamma och pappa för att få åka. Det är bara till Ida liksom, ingen big deal. Bor man så off som vi gör, så kan man nästan säga att vi bor grannar hahah.



På cyber town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0