Gone baby gone

Nu är jag äntligen hemma, efter en rättså händelserik dag.
Började vid 8, fast kunde inte åka med pappa i morse, för han åkte jätte tidigt, så fick ta en buss. Kom en halvtimme försent till sammhällskunskapen, illa. Efter det så hade vi gympa, hade inga kläder med mig, så fick gå en promenad, fast jag och Jocke satte oss inne vid fiket i vällingby idrottshall, orkade inte vara ute när det är CP kallt liksom. Dom har en stort akvarium där med söta små fiskar i, jag vart fett fashinerad och stod mest och kollade på dom haha.

Efter gympan så åkte jag, Elise och Jennipher till donken och åt lunch haha. Så där satt vi och roade oss i typ en timme, sen vid 1 så åkte jag tillbaka till skolan för att möta mamma, och sen hade vi utvecklingssamtal med Gunnar min mentor. Fan, måste verkligen skärpa till mig när det gäller skolan nu. Jag måste börja ta tag i saker, lat som jag är.

När det var klart så åkte vi mot Ekerö för jag skulle till tandläkaren.
Har själv bokat en tid för att fråga om min glugg (ja, jag har en ful liten glugg mellan framtänderna). Ville veta om det finns en chans att den kommer att växa igen eller om vi måste fixa det. Fick svaret att den inte kommer att växa igen, allt är färdigväxt, så alternativen var tandställning, fast då skulle vi få betala det själva för dom på folktandvården anser inte att en glugg mellan tänderna är ett problem, och jag har förövrigt helt perfekta och raka tänder. Och andra alternativet var att fylla igen den med plast, vilket jag redan visste att man kunde göra, och är väldigt intresserad av att göra det. Så den 12 mars har jag en tid, och då ska vi fylla igen och se om det passar, om inte så är det bara att fila bort. Spännande. Kan inte beskriva hur längre jag har väntat på den dagen då min äckliga glugg ska få försvinna hahah. Har på riktigt mått dåligt utav att den finns, inte viljat le och sånt. Så ska bli skönt om den nu bara kan försvinna.




Fiskarna i akvariumet och Jocke i bakgrunden.



Jenni fick en jättelång pommes på donken hahaha



Visste ni att söta Yazmina Simic också har haft en glugg mellan sina tänder en gång i tiden, men har fyllt igen med plast. Se så fina hennes tänder är nu!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0