Hos Mickis

Tjosan!

Amer smsade igår och ville ha filmkväll, och så blev det också, hemma hos Rigge efter lite tjat:)
Så jag tog en buss vid halv 10 mot Stenh, mötte Mickis, som hade varit på bio, plus killarna. Vi gick den AS långa vägen hem till Rigge... Lovar, skit långt! Och jag som gick där i klackskor.. inte det smartaste direkt. Typ flera decimeter snö ute.

Väl där så satte vi på lite film. Mickis ringde och bråkade med sina päron för hon fick inte sova kvar, as knas blev det, så Mickis pappa kom och hämtade oss efter ett tag, så jag sov hos Mickis istället. Rätt misslyckat, hann typ vara hos Rigge i 40 min typ haha. Men jag och Mickis mysade till det här hemma i stället (jag kan kalla det hemma haha), vi kollade på fucking åmål, hahah skum film.

Idag vaknade vi typ runt halv 1.. Både jag och Mickis sover så jävla dåligt just nu, haha för ingen av oss kan sova på höger sida, eftersom vi i lördags tog hål i våra höger öron där uppe i brosket. Lovar att visa bild, det är skitsnyggt. Men lovar, fyfasiken vad ont det gör.

Sen har vi bara hunnit med att äta lite frulle, och just nu sitter vi och försöker installera alla Mickis the sims spel, sjukt kul hahah!;) Och till det så lyssnar vi självklart på Chris. Nu ska jag gå och se hur det går för Mickis med sims, hörs sen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0