i don't know what to do

Tjosan.

Ingen vidare blogg dag om jag ska vara ärlig. Har inte mycket att skriva om.

Var duktig i morse och gick upp halv 9, en haltvimme tidigare. Hade myyycket tid på mig att fixa mig och allt sånt, trevlans. Började 11.50, fett skönt. Hade svenska och sen matte, var duktig och hade matteboken med mig till och med:D Duktiga Lisa idag med andra ord!
Slutade vid 2.
Åkte förbi vällingby på hemvägen och sprang in på h&m och köpte lite smink. Tack snälla mamma för att hon satte in pengar på min konto haha<3

Nu har jag nyss ätit, och sitter här helt proppmätt. Mysigt... eller inte.
Åh blir ett fett cp inlägg.
Känner mig fett förvirrad, besvärad och allt som hör till. Fan. Dumma människa. Varför vara så jävla bra?

Helgen blir nog najs, puss på det.
Imorgon invigs mina nya skor tror jag... Lite tidigt än? Det är ju typ snö ute. Äsch, skitsamma.

Kommentarer
Postat av: em

helloo!



http://emutta.blogg.se

2009-02-13 @ 12:58:06
URL: http://emutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0