lying is the most fun a girl can have without taking her clothes off

Halloj.

Dålig update i dag, förlåt för det. Men kom inte åt en data för ens nu.
Började 08.35 i dag och slutade 16.15. Fast går alltid tidigare.. men i dag kom jag inte iväg för ens typ 15.40.. fast hade kunnat gå mycket tidigare. Men jag strosa runt med Jess, försökte "hjälpa" Jocke med att redigera våran reklam film, äta mellanmål m.m haha!

Ringde Mickis runt 3 och vi bestämde att vi bara skulle stanna hemma i kväll, hos hennes och mysa med massa godis och sånt. Vi skulle ha varit hos Malin F för hon hade ff, men vi struntade i det. Så ska ta 20.24 bussen till Mickis, och då ska vi se Twilight:D Weeeeii! Lycka!

Hann inte fota dagens outfit innan jag bytte om. Men den var inte speciell märkvärdig, precis som vanligt;)

Men för att gottgöra er så kan jag loooooova att jag fotar och även filmar lite i kväll! Kanske får Mickis till att göra sin första vblogg haha. Håll tummarna!

Puss, och ha en trevlig fredagskväll. Skriver senare, hos Mickispickispäronpung.

Kommentarer
Postat av: Julia - Frågestund på bloggen

jag älskar den låten du har som rubrik

2009-02-06 @ 19:24:32
URL: http://jsomijulia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0