My bad

Dålig uppdatering idag, inte bra. Ber om ursäkt för det, men har ju varit i skolan.

Började klockan 11.50, hade då svenska och idag gjorde jag min redovisning. Det gick skitbra och jag fick mycket beröm av Carin, kändes bra som fan.
Sen var det matte, inte lika bra det. Men var typ mer "med" på lektionen nu än vanligt.

Våran mentor berättade även att om man har gjort engelska provet (jag gjorde det förra fredagen) och om man har redovisat i svenskan, som jag gjorde i dag, så skulle man få vara ledig i morgon på mrogonen fram till 11.15!!!! Fatta vad skönt!! Istället för att börja vid 8. Så har bara media i morgon, skönt:) Iochförsig så är den lektionen typ 5 timmar, men jag brukar alltid smita i väg tidigare. I morgon så ska jag möta upp Mickis efter att hon har slutat tror jag och sen ska vi raka vägen till UM, sen säkert hem till henne som vanligt och fixa oss och sen hem till Amer som har fest:) Ska bli as najs. Behöver träffa Mickis... Även fast det inte ens var längesen vi träffades, eller jo en vecka. Men det blir ju så när man inte går i samma skola.



Är mina ögon gröna?

Kommentarer
Postat av: frida

ja det är dom :)<3

2009-02-19 @ 22:02:27
URL: http://fmb.blogg.se/
Postat av: Trees

haha ja, dom ser väldigt gröna ut:)

har du bestlutsångest!? FIna ögon iallafall!:)

2009-02-19 @ 23:41:13
URL: http://mangofisk.blogg.se/
Postat av: miranda

skiiit vilka fina ögon du har!

jag själv har bara bruna fula ögon....

2009-02-25 @ 19:30:36
URL: http://mirandhha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0