Fredag

Ja, en bloggfri helg. Ledsen för det. Men jag ska försöka gottgöra er nu.
En liten resumé utav helgen behövs i guess.

Fredag:
Jag åkte och mötte Mickis vid typ 1, 2 kanske, Johanna var med också. Vi åkte till bromma och där stötte vi på Linda, alla hoppade på en buss, satt och snacka och skratta som fan, jag och Mickis hade typ 70kr i enkronor, försökte växla med typ as många på bussen, Kahlil, Filip haha ingen ville. Jag och Mickis hoppade av i Ekerö, gick in på UM för att gå på toaletten och Mickis skulle fråga om någon livmodercancer spruta typ, men orkade inte vänta så då gick vi till Ekebyhov fixade och trixade lite grejs till kvällen, lyckades byta ut 50 enkronor mot en 50lapp av en snäll förbigående man hahahaha. Sen när vi skulle dra till bussen och se när den skulle gå så åker min pappa förbi, haha lycka. Pappa körde hem oss till Mickis, där åt vi, fixade oss, lyssnade på musik. Sen to vi 9 bussen till Amer, även Malin och Julia hoppade på:)
Väl där så hade alla grabbar redan druckit upp sin dricka haha, tråk. Men vi körde lite, men det blev en chillkväll typ. Vid typ 12 så drog Mickis, Julia och Malin till bussen för Malin skulle hem, sen drog Mickis och Julia vidare till någon fest typ tvärs över gatan. Jag själv stannade kvar hos Amer, med en däckad Anton, en däckad Calle och en nykter Amer haha. Vi kollade på tv, sen gick vi och la oss och försökte sova ett tag, men Calles telefon ringde typ 10000 gånger, och han var heelt körd hahaha. När Jessica ringde så sa han att han var på telefonyoga, att han var en filmstjärna och typ massa saker haha. Rätt kul.
Polisen värkade ha kul och typ lekte runt utanför fönstrerna..
Vid 2 så drog jag över till Mickis och dom, då vare rätt chill där. Vi missade bussen som vanligt,  så vi stannade kvar med Andre, Sebbe och några och väntade på en kille som skulle köra hem oss, minns inte namnet, men den här gången så var det inte Robin iallfall haha. Vi kom hem typ halv 4, la oss och käkade chips och typ snacka haha.


Så såg jag ut i fredags. Inte så lyckade bilder, men vadfan!:)


Mickis, julia och Amer.


André och köttbullar haha.

Kommentarer
Postat av: Trees

Låter ju som en intensiv helg ändå, och då kan de va skönt att inte blogga:)

men bara för det får du ju slänga in 3 inlägg per dag nu;) eller nåt i stil med ett iallafall :D

2009-02-24 @ 10:02:52
URL: http://mangofisk.blogg.se/
Postat av: SARAH

snygga kläder:)

2009-02-24 @ 16:08:08
URL: http://sarahdem.blogg.se/
Postat av: malin

har du klippt dig eller har du haft löshår i innan? =)

2009-02-24 @ 20:33:18
URL: http://mmlars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0