dreams only last for a night

Alltså åååååååh... Vet ni vad?
Jag är ledig i morgon, mmmm najs. Men måste ändå gå upp vid typ 7, bara för ett äckligt jävla utvecklingssamtal i skolan. Det känns så onödigt... jag kommer ändå inte att utveckla mig i något, jag suger. OKEJ? Kan dom inte bara fatta det. Och nej, jag är inte alls negativ och omotiverad, varför tror ni det?:)

Så, ja jag måste upp tidigt som fan i morgon iallfall. Efter det där samtalet så ska jag hem till Jesspess, weeii. Hon får göra mig glad, det är hon bra på.

Det har varit en lång dag, så kommer nog sussa sött i kväll. Mys. Längtar till sängen.. typ lite.
Har kombinerat min kväll med data och tv, as usurnal.
Fixade Izabelle's blogg i kväll, liksom fixade till designen lite. Tror hon blev nöjd.. Fast jag har inga vidare skillz direkt. Fixade även Mickis design i går.. Stackars små flickor som inte insér att jag inte är någe bra haha ;) Men dom blev nöjda, och det är ju huvudsaken :) Dom två är btw dom ända jag för tillfället kan kalla bästavän. Två av världens härligaste och underbaraste tjejer. Puss på att dom är mina, och inte era! Mohaha.

Nej nu ligger det en popcorn påse ute i köket och bara väntar på mig, så ska kila och vara lite social med den nu haha. Hade gött!

Kommentarer
Postat av: malin

tack så jätte mycket lisa :)

2009-01-28 @ 22:50:05
URL: http://mmlars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0