it's you and me

Wiho, jag slapp utvecklingssamtalet för idag iallafall. För käre mor min vaknade upp med samma sjuka som jag hade förra veckan, feber och allt som hör till. Stackarn!
Så vi ska ha samtalet på måndag istället. Skönt, för då fick jag sova ut idag, ända till 1 typ. Inte bra, för då kommer jag ha svårt att somna i kväll, och jag ska ändå upp vid 6 i morgon. Men men.

Har inte gjort så mycket i dag, typ ätit lite, kollat lite tv och sedan försökt att rensa min garderob lite. Men det gick inte så bra, slutade med att jag rev ut alla kläder på golvet, bar in en storspegel till mitt rum och stod där och provade allt jag hade. Så nu ligger allt utslängt på golvet. Mamma lär ju bli lagom glad.

Blev inte så att jag åkte till Jesssipessi i dag ju, eftersom mamma blev sjuk så var jag tvungen att stanna hemma och gå ut med vovvsingen då och då. Synd.. Hade helldre myst framför tven tillsammans med Jess och kollat på världens bästa program.

Aja.. Jag ska slänga in en dagens outfit snart också. Men förvänta er ingen höjdare precis.. har ju bara varit hemma och flängt runt i äckelkläder liksom haha.


Jag & världens bästa Jess
för typ en månad sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0