Frisören & Outfit

Har inte uppdaterat på ett tag nu. Inte haft orken. Inläggen blir så tråkiga utan bilder... Och bilder kan jag inte ta, för jag min kamera är sönder.

Men har iallafall spenderat dom senaste dagarna med Mari och Ida. Det uppskattas!
Vi hade tex en heldag i blåsjön för några dagar sen.. Sjukt mysigt!
Och igår vad vi och shoppade. Även Malin, Mari's syster var med:)
Fick med mig jättejätte fina saker hem:D

Men men nu är min farbror och lillkusin här och hälsar på.. Så nu ska jag äta korv höhö...
Ska iallafall strax, om ca en timme åka till frisören, jag ska nämligen färga mitt hår. Äntligen så händer det något angående mitt hår!!! Wiho.
Och i morgon så ska vi till ett annat ställe och sätta in extensions. Ännu mera wiho!!



Vet att bilden är super mega dålig och att min hand ser amputerad ut... Livet är inte lätt inte haha.
Där är iallafall dagens kläder.
En lång tubtopp från New Yorker
Vita shorts från H&M


Kommentarer
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

Hej!

hoppas du har haft en bra dag, precis som jag!

kram, http://esth.blogg.se

2009-07-02 @ 17:52:26
URL: http://esth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0