Hello sunshines!

Tänkte vara en snäll Lisa och uppdatera lite om dom senaste dagarna. Jag har inte haft varken ork, tid eller lust till att blogga men nu jävlar:)

Min födelsedag var skitbra. Umgicks med vänner och familj :)
Ida kom hem till mig och tillsammans med min familj så åt vi en god middag men fick dock kasta i oss tårtbiten för att sedan ta oss till bussen som vi trodde att vi skulle missa.. Men icke. Vi hann med den.
I Stenh så hoppade Mari på och vi åkte hem till Mika. Det var redan lite folk där och fler dök upp under kvällen.. Vi var inte där så länge, kanske max 3 timmar. Jag spenderade mesta delen utav min tid inne på toan med Danne som promt, mot allas tillsägningar skulle bada i badkaret. Jaja, vi fick honom att inte bada i kläderna iallafall vilket var tur då han skulle hem samma kväll. Så ja där låg han och mös hela kvällen, full som en kastrull och pratglad.
Jag höll honom sällskap och satt och pratade med honom. Han ville ha i mig i badet, men där gick min gräns haha.
Men det var trevlig, roligt folk och kul att träffa Mika igen. Det var ju ett tag sen!

Runt halv tolv så åkte jag Mari och Ida vidare till Sandro som bodde lite längre bort. där var Mari's pojkvän Micke och några andra grabbar. Vi satt ute på hans terass och snackade i typ någon timme eller två. Sen började våran hemfärd. Kom hem till Mari runt 3, bra tid.
Kolla lite film och somnade sedan sött.

Fick ändast i mig ett ända glas vin den här kvällen, jag var otaggad på att festa, men var glad för det:) Tack alla som gjorde min dag till en bra dag.

Tog i stort sätt inga bilder under kvällen.. Har ju bara mobilkameran.
Ja ni läste rätt... Jag har nu fått en ny likadan mobil som jag hade förut. ÄNTLIGEN. Tappade ju min förra på tågspåret, men hade en försäkring och har nu fått en ny. Thank god. Det är otroligt skönt att slippa den gamla nokian som jag har användt i en månads tid nu. Mitt hat mot den mobilen är oändligt.

Här är några bilder.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0