Hemma med en ny hårfärg.

Vid tre så var vi vid frisören...
Han var först mycket skeptisk till att göra mitt hår ljusare till en början, eftersom det redan är så slitet.
Men vi gjorde en avfärgning, så det bruna försvann och jag fick en mellanblond färg. Den funkar. Tror det blir snyggare med extensions i också. Fast jag och mamma ska ändå fixa lite ljusaljusa slingor i håret på lördag. Känns som att jag vill ha det lite ljusare på vissa ställen.
Sen kommer ju solen att göra sitt också, så det blir nog bra tillslut. Det är bara tålamodet som behövs... Vilket är lite segt ibland. Jag har inte mycket till tålamod jag.

Fast när jag satt där hos frisören så hade jag det... Tålamod alltså! Jag njöt utav att sitta och vänta på att det skulle vara dags att tvätta ur färgen ur mitt hår.
Kanske var det för att stolen jag satt i hade inbyggd elektrisk massage. Så sjukt skönt. Sen kollade jag på Tyra banks's show under tiden, och läste ett antal skvaller blaskor!!
Med andra ord så var jag i himlen.

Lillkusin och min farbror åkte nyss hem... Linn har tjoat runt med kattungarna heeela dagen. Eller ja, hon var fast vi dom när jag och mammsen åkte i morse och hon satt vi dom när vi kom hem. Haha gissa vilka som kommer sova gott ikväll? Jo kattungarna, såklart. Ingen har någonsin hållt på och flängt runt med dom såhär tidigare haha.

Snart är det middag... Det blir grillat kött med pommes och bea sås. Jättejätte göttttt!!

Saknar dig mitt hjärta.
Ca en vecka kvar tills du kommer hem nu va?
Jag längtar.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Nio dagar hihi!

Hoppas haret blev bra, det tror jag :)



Saknar och alskar dig massor basta van <3

2009-07-02 @ 21:34:04
URL: http://mikaelaedelryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0