Mot GBG!

Ja ni läste rätt.
Har fått äran att få följa med Mickis och hennes familj till Lidköping :) Det är nåogt jag och Mickis har pratat om i evigheter, men sen började vi ju snacka om att åka till GBG med Emelie, Linn, Johanna och Emelie T. Men allt blev så krångligt så vi la väl ner dom planerna... Men började tänka på det nu igen när Mickis ändå skulle dit med sin familj. Men återigen så sket det sig.... Somsagt för mycket krångel.
Men ja, det blir av för min och Mickis del iallafall. Hade varit roligt om dom andra hängde med också, men det blir nog kul ändå.
Eftersom att jag trivs som fisken i vattnet med min Mikaela så är jag en lycklig Lisa.
Något som är lite sugit är ju bara att Favorit Bengtsson befinner sig på Malta och steker just nu, lite synd nu när man äntligen tar sig till Göteborg haha.

Jaja, jag ska snart åka hem till Mickis iallafall. Skulle ha åkt för ett tag sen, men fick packa om hela min packning för att lägga ner en jävla handduk. Jag är inte så smidig på det där med att packa alltså... Vart sur och rev ut allting haha.
Men jag ska iallafall skynda mig lite så att jag hinner med att njuta utav solen lite nu när den äntligen har hittat tillbaka till Stockholm igen:D
Mickis och Himer ligger redan och solar hemma hos Mickis, så tempo Lisa!!!

Ha det så bra allihoppa, vi hörs på måndag igen! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0