Shuuuuz

Åkte hem till Mickis igårkväll, där även Himer var. Vi åt tacos och sånt, sen runt nio eller något så åkte Himer hem.
Då började jag och Mickis att lägga in alla foton från Gbg/Lidköping/Västergötland på Facebook. Så ja, alla ni som är vänner med oss där kan nu se lite härliga bilder från våra 5 dagar där:)
Lisa Nilsson på FB.
Jag sov kvar hos Mickis igår.. Vi fixade i ordning tacochips, våran egna dip och sen satte vi på en film. Hade det sådär mysigt som bara vi två kan ha. Våran specialité, tacochips och en bra film.

Idag så har vi inte gjort någonting i stort sätt. Jag har spelat the sims 3 (hahaha!)  medans Mickis har städat sitt rum och trixat med hennes bärbaradata som inte vill fungera som den ska.
Runt 3 åkte jag hem och har sedan dess hunnit med att duscha, fixa mig och äta mat.
Vi har lite gäster här, eller ja ett helt gäng. Jätte trevligt faktiskt... Men jag ska ju vara tråkig och åka iväg (citerar mamma).
Jag och Mickis är bjudna på fest ikväll, ska bli jätte kul.
Blandannat så ska även Julia dit, vet inte vilka mer från det gänget som kommer men det ska bli jätte kul att träffa Julia iallafall :)
Och sen kommer det att vara massa andra trevliga personer där.

Ha en bra kväll, puss.

Tre bilder från kvällen hos Emelie i Onsdags.


Jag och Himer




M<3L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0