Brååååååådis.

Nu har jag lite brottom, ska ta en buss om mindre än 1 timme och jag sitter fortfarande här med blött hår och är ej ombytt. Inte fixad för fem öre. Brottom!

Ska in till stan och byta mina skor till strl 36, eftersom dom nu är för stora. Ska även möta upp Mickis... Den lyxungen har sommarlov nu. Själv måste man vänta tills i morgon, kul.
Jaja, sen drar vi nog vidare till Svartsjö och kollar på Uppgårds bal tror jag, vore kul att se hur alla ser ut :)
Men somsagt, brottom!!!!

Visar lite bilder från igår när jag och Ida sola.... Vi fick vänta utanför i typ över en halvtimme, så det togs en del sjuka kort kan jag säga. Men dom får ni inte se, hehe.








Kommentarer
Postat av: jeni

det var definitift han som gjorde den först :)

2009-06-10 @ 18:16:13
URL: http://youaretheparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0