Ett klagoinlägg förfan...

Nu är jag på så jävla dåligt humör.
Har kommit till den nivån då allt bara rinner över.... Då man inte pallar ta mer skit. Då man inte orkar med mer motgångar. För allt går bara emot mig... Eller så känns det iallafall.

Först är det mina sommarplaner som skiter sig totalt.
Först var det planer på att jag skulle följa med Ida och några tjejer från hennes klass till Peace&Love festivalen. Det var jag jävligt sugen på... Men det dog ut sen.
Då snackade jag med Jennifer och Elise som också ska dit, och vart återigen sugen på att åka. Men då ploppade mina, Mickis och Emelies planer om GBG upp. Då tänkte jag att jag struntar i P&L och lägger alla pengar på våran lilla roadtrip till Göteborg istället.
Men nu vet jag fan inte vad som kommer hända med den "roadtripen" för Linn ville inte följa med och Johanna kan inte. Då är det jag, Mickis och Emelie kvar. Och vi får heller inte ta bilen ner. Alla planer bara går åt helvete...
Så nu när jag vill till P&L mer än någonsin så är ju såklart biljetterna slut. Så jävla typiskt eftersom min mamma erbjöd sig att betala och allt. Jaja...

Sen det här med min mobil... Kan verka löjligt att hänga upp sig på det. Men jag vill förfan inte ha den här jävla skitnokian. Den kan ta sig!!!!
Jag fattar ingenting med den och den fattar ingenting utav vad jag vill att den ska göra. Går ju förfan knappt att skicka sms... Och det är det ända jag kan göra på den. Ringa går inte, eftersom jag inte har mitt abonumang nummer på den.
Och pågrund utav det så kommer jag heller ingen vart.
Busskortet har gått ut och jag kan då inte heller skicka bussbiljetter genom mobilen som jag brukar göra, för jag har inga pengar på den.
No money no funny!

Sen bara för att klaga lite till så är mitt hår en KATASRTOF.
Tänka sig att vi tjejer kan haka upp oss något så mycket på en sån sak. Jag kan ibland känna att jag inte vill hitta på något, såsom att åka in till stan eller dra på fest, för mitt hår vill inte samarbeta. Det är missfärgat i topparna och skiter sig totalt med mitt löshår.
Jag vill ljusa upp håret, inte kritvitt, aldirg kritvitt igen jag lovar.. Men jag vill bara ha det lite ljusare. Och sen vill jag fixa en helt ny fräsh hårförlängning.
Grejen är att det är ju inte direkt billigt. Kan nog räkna med 4000.
No money no funny!
Fast mamma och pappa verkar vara redo på att få betala det, så hoppas på att få det gjort snart.

Och ja ikväll blir det till att stanna hemma, eftersom att Mickis hade annat för sig. Har suttit hela dagen och väntat på att hon ska komma hem för jag skulle åka till henne. Men hon var hemma hos Johanna hela dagen istället.. Så det visade sig att jag har väntat i onödan för nu när hon väl är hemma så ska hon iväg lika fort igen.
Skulle ju kunna hitta på något annat, men ärligt så tappade jag all lust till det nyss....

Jaja ett långt inlägg blev det. Undrar om ni orkar läsa allt detta. Hoppas det. Eller nej egentligen så hoppas jag att ni inte orkar... Det var ett rätt ovärt inlägg. Men jag behövde skriva av mig. För min skull, ingen annans, utan bara för min egen skull.

Kommentarer
Postat av: izabelle

nusse! <3 usch hatar sånna dära dagar när allt är fel och ingenting passar! hoppas verkligen att det blir bättre imorn gumman! MEN bara så du vet tykce rjag du har skitsnyggt hår, helt seriously. det är assnyggt!

2009-06-15 @ 19:29:22
URL: http://belliee.blogg.se/
Postat av: malin

stackare :(

2009-06-16 @ 00:03:08
URL: http://mmlars.blogg.se/
Postat av: frida ♥

jag gör det på onsdag, hör av mig eller så får du hålla utkik! :)

2009-06-16 @ 00:21:34
URL: http://kommundhilfmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0