Godnatt!

Hade tänkt att börja röra mig mot sängen nu... Kommer nog inte att kunna somna på direkten, så får väl kolla på tv ett tag då i guess.
Intressant för er att veta.... Verkligen haha.

Jag har iallafall varit hemma ikväll, har inte orkat hitta på något. Hade bara lust att sitta hemma, äta onyttigt och typ ruttna. Sånt är mysigt det också ibland, okej minus det sistnämnda.

Jag försökte få hit Ida, fast hon skulle hem till Matte och sova där. Jag sa att hon inte behövde sova där, hon kunde åka hem typ runt 11. Men då sa hon att det inte går att motstå att få somna i hans varma famn, för det är så mysigt. Då började jag att skämta lite med henne haha, jag lockade henne med att om hon kom till mig så skulle hon allt få se på mysighet hon. Vi skulle tillsammans bestiga en så högmysighets faktor så det finns bara inte! Det lovade jag. Och tro mig, lille Ida vart allt bra sugen. Det går ju bara inte att motstå en sådan inbjudan! Fast Mattias varma famn var nog helt omöjlig att motså för det slutade med att jag sitter här själv iallafall... Och inte har man någon varm famn att krypa in i nu heller. Life's a bitch!


Kommentarer
Postat av: Viola

tusen tack <3

2009-06-14 @ 15:27:45
URL: http://vajola.blogg.se/
Postat av: känslolös

ibland är det skönt att vara ensam också :)

2009-06-14 @ 16:58:38
URL: http://emmalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0