Grattis fina kusin!

Kom hem för knappt en timme sen. Så vi var på mottagningen ett jävla tag ska ni veta... Dock kom vi aningen sent eftersom vi alltid segar så otroligt mycket. Åkte hemifrån en timme senare än planerat liksom haha....

Det vart en jätte lyckad kväll, och jag är jätte glad för Janinas skull som nu har tagit studenten. Hon var så lycklig så, det märktes haha. Hon var nog aningen glad i hatten också, vilket märktes ännu mera, speciellt under paketöppningen. Haha det bjöd på många skratt kan jag lova!
Innan det så åt alla god mat, fikade och sen blev det även en invigning utav deras nybyggda pool. Dock ingen frivillig invigning haha... Alla blev i puttade. Det började med att Janinas pojkvän Sebbe puttade i henne och sedan ca 5 stycken till. Tillslut var nästan alla i poolen, blöta och glada. Jag slapp dock, höll mig undan hehe!

Jag har mått piss hela kvällen. Ett rent helvete har det varit.. Trots att jag tog tabletter innan vi åkte så mådde jag verkligen schweindåligt, inte kul alls. Kan bara tänka mig hur jag nu hade mått om jag inte tagit några tabletter, usch.

Somsagt så kom vi hem för knappt en timme sen.. Jag har hunnit byta om till varma myskläder och ska strax tvätta bort sminket och krypa ner i sängen. Bigborther har börjat för ett jävla tag sen, illa.
Vi hörs i morgon igen...

Lite bilder från kvällen:






Kommentarer
Postat av: Janina

HAHA ähh så runt under fötterna var jag väl ändå, eller? haha kanske lite då, men försöker fortfarande lura i mina päron att ja inte va så full utan bara glad o full av adrenalin, går inte så bra haha :P..

haha du har du verkligen fått sett den bästa sidan utav mig nu, elr inte.. Och snart är de din tur lillskiten, då ska vi ut efteråt och storkusin ska me o så ska hon ta hand om lilla dig o hälla i dig massor av vad barens små godsaker haha :P

2009-06-12 @ 10:29:15
Postat av: Lisaaaaaa

Hahaha lycka till med det;) Men jag tror dig, det var nog adrenalinet som fick igång dig där. Det var nog det som gjorde så att du inte kunde motstå jägerflaskan som stod framför dig;)



Ja fan, snart är det min tur;D Då ska du finnas där vid min sida och precis som du sa, hälla i mig massor utav barens små godsaker. Det ser jag fram emot! :)

2009-06-12 @ 10:57:57
URL: http://llisasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0