Hejdå min älskade vän!

Tog en buss vid tolv i morse och mötte Jessica i stan. Vi skulle till MJ's minnesstund, men kom typ försent. Jaja. Depp. Allt angående det där är depp med stort D.

Vi gick iallafall runt i stan en stund, åt glass och sånt sen åkte vi hemmåt. Jag tog bussen till Kungsberga grillen där Mickis, Emelie, Johanna, Himer och Anton var. Åt en pizza som gjorde så att jag fick panik ont i min mage, men men. Gött.
När alla hade ätit klart så tog alla dom andra bilen hem till Mickis, men jag som hade min moppe tog den haha.
När jag kom fram så vare dags för Mickis att säga hejdå till alla dom andra. I morgon så åker min andra halva till Kreta för att stanna där i TVÅ veckor. Fråga inte hur jag ska klara mig, men det går nog.
När dom andra hade åkt så gick jag och Mickis in.

Vi har bara legat i sängen och snackat om allt mellan himmel och jord, somvanligt. Det är skönt att få lite "alone time" med Mikaela. Speciellt nu när hon ska iväg i typ en evighet.
Just nu sitter hon och lägger in musik på sin I Pod som hon ska ha med sig.
Och jag ska väl snart börja röra mig hemmåt. Vi har gäster.. Samma gäster som vi hade runt midsommar. Min mammas bästa kompis och hennes kille och deras hund.
Jag trivs när dom är hemma hos oss, det är super mysigt. Blir alltid så god mat!! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0