Ett 18års firande

What's up med detta väder?
Fattar inte. DET SUGER. Bara regn regn regn.... Jag blir depp.

Jaja om igår... Jag vart bara mindre och mindre taggad på fest ju närmare kvällen kom. Försökte fixa mig lite här hemma innan jag åkte till Mickis. Men var bara överdrivet grinig och trött och tyckte inte att något jag tog på mig såg bra ut. Så jag slängde ner massa kläder i en väska och åkte till Mickis.
Väl där så visade det sig att hon var minst lika otaggad som jag var. Så vi klagade lite på livet tillsammans tills vi skärpte till oss... Jag bytte om, fixade mig. Och vi åkte iallafall:)

Först i bromma så mötte vi Emelie R, åt lite på donken och sen så envisades hon med att skjutsa oss till festen, snäll som hon är.
När vi kom dit så mötte vi först Viktor J, och sen gick vi upp på övervåningen där alla var.
Det var jätte trevligt! Viktor L's familj hade fixat en fest där hemma hos dom för honom.
Träffade en hel del personer som jag kände och även en del nya ansikten.
Dom ägde även en katt som var döpt till KISSIE, haha eller det var iallafall vad Viktor J sa. Men gissa om jag och Mickis skratta hahaha.
Vid tolvslaget så blev det extra livat för det var alltså idag lördag som Viktor L fyller 18 år. Alla sprang runt med tomtebloss och skrek hahah.

Inte förens 3 tog vi oss där ifrån. Kom hem till Mickis runt tjugo i 5 kanske. Hahah vi lyckades somna på bussen påväg hem, så pass trötta var vi.
Vaknade utav att busschaffören ropade ut i högtalarna att det var avgång för alla hahaha. Det var bara vi två kvar på hela bussen! Eller Jonte också i och för sig.
När jag och Mickis kom hem så åt vi taco skal med en HOT salsa sås. Min tunga typ brann, jag skojar inte, det gjorde ont på riktigt. Men så gott det är... Tacos är kärlek haha.
Vi somnade iallafall någon gång efter 6, och vaknade inte förens vid 2 idag.

Jätte trevlig och rolig kväll iallafall! Tack för att vi fick komma:)

Bilder kommer i nästa inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0