Varning för ett låååångt inlägg.

Fredag Midsommar:
Började riktigt drygt då jag var på ett jävla skithumör hela morgonen, men det övergick lite senare mot kvällen till en myskänsla.
Vädret var bra, god mat som fan, trevligt folk, lite vin och sen en överraskning då Jossan helt plötsligt dök upp hos oss. Hon kom tillsammans med sin pappa, mamma och en kompis till dom.
Vart väldigt glad faktiskt!
Jossan och jag har firat varje jävla midsommar ihop tror jag fan. Våra familjer känner varandra utan och innan, precis som jag och J.
Jag var med på BB när hon föddes, bara det säger väl en hel del.
Och sen dess har vi suttit ihop.
Det är bara nu på senare som vi inte umgås lika mycket eftersom Jossan har flyttat och vi båda har nya vänner.. Jaja nog pratat om det.

Kvällen fortsatte och tillslut så funderade jag och Josefine oss för att dra på fest med hennes pojkvän.. Vilket vi också gjorde.
Det var mycket trevligt, väldigt chill, med trevligt sällskap. Vi drog sedan vidare till en annan fest, där var jag inte så länge utan jag åkte istället till Vällingby för att möta Ida som hade varit på fest någonstans där.
Fulla och glada började vi våran resa mot bromma, som kom att bli väldigt märklig kan jag lova. Fotlösa killar och massa mera dricka haha.
Sen väl i bromma så tog vi en buss till André där vi även spenderade natten. Somnade inte förens runt 7 på morgonen tror jag...
Bra midsommar i vilket fall som helst.
Kombinerad med både hemmamys och fest.


Den här fina bilden på min vackra Josefine och hennes pojkvän Anton får representera Midsommar. Min digitalkamera är sönder, och jag äger ingen mobil med kamera för tillfället. SYND!

Lördag:
Vi vaknade runt 12 och åkte hem kort där efter.
Jag och Ida åkte hem till henne, åt en massamassa och drack minst lika mycket vatten, läsk allt.
Sen beslutade vi oss för att möjligen gå på bio framemot kvällen, så jag åkte hem, städade lite och tog sedan 7 bussen in mot stan tillsammans med Ida.
Vi såg somsagt "Drag me to hell", ingen höjdare direkt.
Den var bra från och till, men mest konstig faktiskt. Riktigt skum!
En grymt vidrig häxa, lite humor och en get som kallade huvudrollen för hora. Det är några meningar som kan beskriva den rullen.
Men skrek högst på bion gjorde vi iallafall, eller jag....

Efter bion så åkte vi hem. Jag till mig och Ida till sig.


"Drag me to hell"


Söndag:

Var hemma hela dagen och tog det lugnt, skit mysigt väder ju.
Var nere vid sjön en hel del också.
Vi hade våra hedersgäster kvar hela lång helgen, vilket inte gjorde mig någonting, jag trivs när dom är här och hälsar på.
Vi åt en skitgod middag, sen duschade jag och fixade mig i ordning och fick sedan skjuts till Bromma utav Sussie (en utav våra gäster).
Mötte Nella och Jossan i Blackan.
Då åkte vi till Fridhemsplan, väntade på Angelina och sen drog vi runt lite här och var. Hamnade sedan uppe på en höjd mellan Fridhemsplan och Odenplan tror jag, det var mysigt där.
Men jag hann inte stanna så länge, försökte skynda mig till min sista buss hem. Fast förgäves... Hann ju självklart inte.
Mötte iallafall Mickis, Emelie, Johanna och Pontus i Bromma.. Då började våran jakt efter Nachochips till mig och Mickis som vi ville ha som nattkäk. Vi hittade det tillslut och då skjutsade Emelie tillbaka oss till Bromma och därifrån tog vi bussen.
Jag och Mickis fick gå från svartsjö hem till henne, gjorde inte så mycket. Vi gick och snacka om allt mellan himmel och jord precis som vanligt. Det behövdes, det var ju ett tag sen.
Med dig trivs som jag som handen i handsken Mikaela, det vet du.
Sen åt vi våra natchochips med en god dipp till, i love it.






SnusarN' ;)
Lyckades låna pappas mobil under kvällen så att jag kunde fota lite iallafall.

Måndag (idag):

Vi vaknade runt elva, åt fiskburgare till frukost. Skitgott även fast det inte låter som det haha.
Sen gick vi ner till vattnet och solade, lyssnade på musik och snacka. Solen gick lite senare i moln så vi gick upp till Mickis igen, tog det lugnt, satt lite vid datan, sen kom mammsen och pappsen och hämtade mig.
Har bara ätit middag och sånt, sen inte gjort så mycket mer.
Hemmakväll ikväll, skit skönt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0