Never thought you could break me apart

Vi har haft gäster här hemma ända sen i fredags, det är trevligt.
Igår kom även Elin och hennes mamma hit. Elin tar studenten på torsdag och jag är avis.. Tänk vad fort tiden går fort, jag minns det som igår när hon skulle ha sin bal i 9:an och kom hit innan, våra familjer drack champange, och sen fixade jag hennes hår. Hon var fin, det var hon!:)

Eftersom att alla sov kvar igår så fick Elin sova med mig i min stora dubbelsäng. Vi la oss runt 12 och kollade på "I taket lyser stjärnorna". Gissa om vi grät. Det gjorde vi. Mycket.
Går det att inte gråta till en film som den? Hemska tanke om något skulle hända min mamma. Min fina mamma!
Men filmen är även lite humoristisk.. Plus att Samuel/Tsatziki/Sakke är väldigt snygg!!
Vi somnade kanske runt 2 om inte senare... Låg och prata om allt mellan himmel och jord!

Elin åkte med min pappa i morse, kl 7. För hon skulle till skolan. Jag själv hade sovmorgon idag till kl 10. Försov mig lite... Men vaknade sedan utav att en mega stor geting flög runt i mitt rum. Då vart det fart på mig kan jag lova! Alla ni som känner mig vet hur stark min fobi för getingar är. Haha jag minns förra sommaren när jag, Mari och Ida satt på bussen, då flyger det in en geting och självklart flög den runt mig hela tiden. Jag minns paniken jag fick.. Helt absurt, jag skrek och grät som en galning, hahaha. Nu i efterhand skäms jag, men då var jag så rädd så att jag inte visste vart jag skulle ta vägen haha. Mari och Ida fick sig ett gott skratt iallafall!

Men jag missade iallafall min buss, så här sitter jag. Försenad och stressad på samma gång... Funderar på om jag verkligen ska pallra mig iväg till skolan för en lektion nu. Känns väldigt onödigt. Vi är ju klara med allt, och gör ingenting på lektionerna. Sista veckorna är så onödiga.
Nu ska jag nog klä på mig min bikini och lägga mig i solen en stund. Tänka på om det är värt att ge sig iväg. Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0